سه شنبه ، ۱۶ / مهر / ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۴
کد مقاله : 384
حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری نسخه چاپی
0,,16340531_303,00

مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در نظر دارد در راستای تحقق رسالت، اهداف و مأموریتهای خود، پایان‌نامه‌های دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری را در محورهای زیر مورد حمایت معنوی و مادی قرار دهد. از دانشجویان علاقمند به انجام پژوهش دعوت به عمل می‌آید، پروپوزال پیشنهادی رساله خود را برای ارزیابی به مؤسسه ارائه دهند.

هدف این برنامه ارتقاء سطح علمی پروژه‌های محققان در راستای اهداف حوزه‌های مرتبط با آموزش عالی و توسعه و تعمیق ادبیات آموزش عالی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌ها به سوی حل مسائل و مشکلات موجود آموزش عالی کشور می‌باشد.

 

محورها و موضوعات

 

1-     مدیریت آموزش عالی

2-     سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی آموزش عالی

3-     اقتصاد آموزش عالی

4-     مطالعات تطبیقی در آموزش عالی

5-     جامعه‌شناسی آموزش عالی

6-     حقوق آموزش عالی

7-     فناوری اطلاعات در آموزش عالی

8-     آمار آموزش عالی

9-     طراحی سیستم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرتبط با آموزش عالی

 

شرایط حمایت

 

 

1-     ارتباط موضوع پایان‌نامه با یکی از مسایل آموزش عالی ایران و تصویب آن در شورای پژوهشی مؤسسه

2-     ارائه یک مقاله علمی- پژوهشی به مؤسسه

3-     ارائه یک نسخه از متن نهایی پایان‌نامه به مؤسسه پس ازدفاعیه

 

امکانات و حمایتها

 

 

1-     امکان استفاده دانشجویان از کتابخانه تخصصی مؤسسه

2-     امکان بهره‌مندی از مشاوره یا راهنمایی گروههای پژوهشی مؤسسه

3-     برخورداری از حمایت مالی و تشویقی مؤسسه

مدارک مورد نیاز و نحوه ارسال تقاضا به مؤسسه

1-     ارائه طرحنامه تصویب شده وصورت جلسه مصوب

2-     ارسال  درخواست کتبی

توجه: برای کسب اطلاعات بیشتر از مقررات، اولویتهای پژوهشی به نشانی الکترونیکی www.irphe.ir  مراجعه و  پروپوزال پیشنهادی را به نشانی و یا پست الکترونیکی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ارسال نمایید.

نشانی: تهران – خیابان آفریقا – کوچه گلفام – پلاک 70 – کدپستی 1915673481      تلفن: 17-22010616

دورنگار: 22050338

 

متن کامل را دانلود کنید

 

PDF

دیدگاه خود را بنگارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.